“Vroege(r)” kermis OEV Millingen aan de Rijn

Het doel van schuttersgenootschap O.E.V. in Millingen aan de Rijn is het versterken van de sociale cohesie in het dorp door uiteenlopende activiteiten van de schutterij zoals de schietsportclub, majorettes, bielemannen. Een speciale jaarlijkse activiteit is de Vroege kermis. Oorspronkelijk alleen bedoeld voor oudere inwoners van Millingen aan de Rijn voor wie de echte 3-daagse kermis te druk was maar die toch graag kermis wilden vieren. De laatste jaren komen er ook veel ouderen van 50-60 jaar naar toe, die het gezellig vinden om op deze manier kermis met elkaar te vieren. De middag wordt net als alle activiteiten van de OEV georganiseerd door vrijwilligers. Het programma is ouderwets gezellig, traditionele dansen, spelletjes, een hapje en een drankje en als het lukt ook zelf nog een dansje wagen. Vanwege het 20 jarig jubileum van deze activiteit dit jaar ook nog een rondrit. De bijdrage van de SSBK maakt deze dag extra feestelijk.

Website: OEV-millingen-nl